Wizytówki internetowe
Wizytówka internetowa to efektywne i tanie narzędzie służące do promocji firmy w sieci. To niewielka inwestycja mogąca w szybkim czasie przynieść znaczne korzyści finansowe.

Serwisy internetowe
Profesjonalnie wykonany, przejrzysty serwis internetowy pozwoli firmie wyróżnić się spośród gąszczu konkurencyjnych ofert i przyciągnie uwagę potencjalnego klienta.

Sklepy internetowe
Sprzedaż on-line wzrasta z roku na rok. Dobrym pomysłem na biznes jest zatem otwarcie dobrze prosperującego sklepu internetowego.

Administracja i serwis www
Modernizacja strony odświeży wizerunek firmy w Internecie, a na bieżąco aktualizowana oferta produktowa zyska aprobatę klientów.

Pozycjonowanie w wyszukiwarkach
Krok obowiązkowy na drodze do promocji firmy w Internecie - nie tylko tańszy, ale i skuteczniejszy niż tradycyjny przekaz reklamowy.

Kampanie reklamowe
Profesjonalnie przygotowane i przeprowadzone kampanie reklamowe on-line zaznaczą i ugruntują pozycję firmy w sieci.

Hosting www oraz e-mail
Niezawodne serwery gwarantujące dostęp do stron internetowych dla firm i ich klientów w trybie 24/7, to podstawa działalności w sieci.


W ugruntowaniu pozycji firmy w sieci pomogą profesjonalnie przygotowane kampanie reklamowe ukierunkowane na tzw. ROI (return of investment) - zwrot z inwestycji.

Wśród proponowanych działań warto zwrócić uwagę na:

- kampanie PPC (Pay Per Click), w których reklamodawca płaci wyłącznie za kliknięcie w reklamę.

Program pozwala zwiększyć liczbę kwalifikowanych wejść na danym serwisie dzięki wykorzystaniu boksów i linków sponsorowanych (np. Google.pl, Onet.pl, Wp.pl) w oparciu o nieograniczoną liczbę haseł, słów i fraz kluczowych.

- kampanie CPM (Cost Per Mile), które stanowią najpopularniejszy sposób rozliczania.

Firma, która zdecyduje się na tę formę promocji ponosi z góry ustaloną opłatę za 1000 wyświetleń danej reklamy. Kampanie bannerowe oferowane są w największych serwisach w Polsce, takich jak: Onet.pl, Wp.pl czy Allegro.pl.

- kampanie PPC (Pay Per Call), czyli tzw. ?opłata za telefon?.

W przypadku kampanii PPC zleceniodawca nie płaci za umieszczenie reklamy w wyszukiwarce lub portalu, ale za każde połączenie telefoniczne, jakie nawiąże z nim potencjalny kontrahent.

Efekty inwestycji można zmierzyć dzięki comiesięcznym, szczegółowym statystykom opracowywanym przez Be1.
| o nas | co warto wiedzieć? | portfolio | kontakt |