Wizytówki internetowe
Wizytówka internetowa to efektywne i tanie narzędzie służące do promocji firmy w sieci. To niewielka inwestycja mogąca w szybkim czasie przynieść znaczne korzyści finansowe.

Serwisy internetowe
Profesjonalnie wykonany, przejrzysty serwis internetowy pozwoli firmie wyróżnić się spośród gąszczu konkurencyjnych ofert i przyciągnie uwagę potencjalnego klienta.

Sklepy internetowe
Sprzedaż on-line wzrasta z roku na rok. Dobrym pomysłem na biznes jest zatem otwarcie dobrze prosperującego sklepu internetowego.

Administracja i serwis www
Modernizacja strony odświeży wizerunek firmy w Internecie, a na bieżąco aktualizowana oferta produktowa zyska aprobatę klientów.

Pozycjonowanie w wyszukiwarkach
Krok obowiązkowy na drodze do promocji firmy w Internecie - nie tylko tańszy, ale i skuteczniejszy niż tradycyjny przekaz reklamowy.

Kampanie reklamowe
Profesjonalnie przygotowane i przeprowadzone kampanie reklamowe on-line zaznaczą i ugruntują pozycję firmy w sieci.

Hosting www oraz e-mail
Niezawodne serwery gwarantujące dostęp do stron internetowych dla firm i ich klientów w trybie 24/7, to podstawa działalności w sieci.


Z roku na rok zwiększa się zaufanie konsumentów do sprzedaży on-line. Rośnie też liczba sklepów pojawiających się w wirtualnej sieci. Dlatego, aby wyróżnić się z tłumu i zacząć zarabiać w Internecie nie wystarczy po prostu pojawiać się w wyszukiwarkach.

Otwarcie i obsługa wirtualnego sklepu nie należą do najtrudniejszych zadań, jednak o miejsce na rynku, utrzymanie się wśród konkurencji i zdobycie grona zaufanych klientów, należy już się postarać. Dobry pomysł na biznes to jeszcze nie wszystko. Kluczem do sukcesu jest odpowiednio skonstruowany i pozycjonowany sklep internetowy - funkcjonalny, dopasowany do oczekiwań klienta i wymagań branży, zajmujący wysokie pozycje w najpopularniejszych wyszukiwarkach.

Sklep internetowy może stanowić uzupełnienie prowadzonej działalności lub zupełnie nowy biznes. W obu przypadkach ma jedną zasadniczą przewagę nad tradycyjnym odpowiednikiem ? zarabia na siebie tak długo jak jest czynny, czyli 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

Otwarcie i prowadzenie wirtualnego sklepu, jak każdy inny biznes, wymaga odpowiedniego budżetu na start i rozwój. Jednak w przeciwieństwie do tradycyjnego sklepu:
  • pracę można wykonywać z każdego miejsca z dostępem do Internetu
  • nie wymaga więc inwestycji w powierzchnię biurową czy sklepową
  • pracę można wykonywać samodzielnie
  • nie trzeba więc martwić się o koszty utrzymania pracowników
  • zarabia na siebie w trybie 24/7, w dni powszednie i święta
  • można stanowić uzupełnienie prowadzonej działalności lub zupełnie nowy biznes
| o nas | co warto wiedzieć? | portfolio | kontakt |