Wizytówki internetowe
Wizytówka internetowa to efektywne i tanie narzędzie służące do promocji firmy w sieci. To niewielka inwestycja mogąca w szybkim czasie przynieść znaczne korzyści finansowe.

Serwisy internetowe
Profesjonalnie wykonany, przejrzysty serwis internetowy pozwoli firmie wyróżnić się spośród gąszczu konkurencyjnych ofert i przyciągnie uwagę potencjalnego klienta.

Sklepy internetowe
Sprzedaż on-line wzrasta z roku na rok. Dobrym pomysłem na biznes jest zatem otwarcie dobrze prosperującego sklepu internetowego.

Administracja i serwis www
Modernizacja strony odświeży wizerunek firmy w Internecie, a na bieżąco aktualizowana oferta produktowa zyska aprobatę klientów.

Pozycjonowanie w wyszukiwarkach
Krok obowiązkowy na drodze do promocji firmy w Internecie - nie tylko tańszy, ale i skuteczniejszy niż tradycyjny przekaz reklamowy.

Kampanie reklamowe
Profesjonalnie przygotowane i przeprowadzone kampanie reklamowe on-line zaznaczą i ugruntują pozycję firmy w sieci.

Hosting www oraz e-mail
Niezawodne serwery gwarantujące dostęp do stron internetowych dla firm i ich klientów w trybie 24/7, to podstawa działalności w sieci.


Co powinna zawierać strona internetowa?
Istotą dobrej strony internetowej jest to, żeby wyróżniała się na tle innych, zarówno graficznie, jak i merytorycznie. Jest jednak kilka nieodzownych elementów, których nie może zabraknąć, aby strona była czytelna dla kontrahentów:
  • strona główna tak skonstruowana, aby zachęcać do zapoznania się z firmą i jej ofertą
  • dział ?o firmie? umożliwiający zaprezentowanie głównych założeń i misję firmy
  • dział ?oferta? zawierający informacje najistotniejsze z punktu widzenia klienta
  • dział ?kontakt? obejmujący dane teleadresowe, adresy mailowe czy nawet mapkę dojazdu do firmy W zwiększeniu wiarygodności firmy mogą pomóc dodatkowe informacje umieszczone na stronie www, takie jak:
  • cennik oferowanych produktów i usług
  • przykłady wykonanych do tej pory prac
  • portfolio zawierające listę klientów firmy
  • referencje i rekomendacje od dotychczasowych klientów Ostateczna zawartość i kształt strony internetowej zawsze zależy od indywidualnej decyzji przedsiębiorcy. Szczególnie, że możliwości w tym temacie są wręcz nieograniczone. Serwis www można wzbogacić o takie informacje, jak np.:
  • historię firmy opisującą jej dotychczasową działalność i osiągnięcia
  • mapę serwisu ułatwiającą poruszanie się po stronie
  • strony tematyczne dostarczające wiedzę na temat branży, w której działa dana firma
  • linki, czyli odnośniki do stron z informacjami z branży
  • | o nas | co warto wiedzieć? | portfolio | kontakt |